Dutch users?

Sneaker Jobs and sneaker cumming including Keds, Converse, Nikes, Vans, and all other brands of athletic shoes. Ugg Jobs Croc Jobs, Flip Flop Jobs. Now slippers too!

Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org

foojobss
Posts: 26
Joined: Mon Jul 09, 2012 9:37 am

Re: Dutch users?

Post by foojobss »

Den Haag hier. Ben gek op Nike Air Max, Converse all stars, fila disruptor of flats... Overigens vind ik sneakers in het algemeen erg sexy. Sokken of nylons en natuurlijk blote voeten zelf. Geurende veel gedragen schoenen. Eigenlijk alles wat een leuke meid aan haar voetjes heeft. Heb in totaal ongeveer 250 paar schoenen van verschillende meiden gehad. Veel gekocht via marktplaats maar ook veel 'geleend' van vriendinnen. In de studenten flat waar ik woonde heb ik een tijd gedragen schoenen verzameld voor een niet bestaande inzamelingsactie. Inmiddels heb ik een vaste relatie en beperk ik me tot de schoenen van m'n vriendin. Soms als ze gaat stappen met vriendinnen leen ik de schoenen van haar vriendinnen, die blijven namelijk vaak slapen bij ons. M'n schoonzus komt ook wel eens een weekje logeren en die heeft altijd een tas vol lekkers. Iedere dag draagt ze iets anders... M'n vriendin weet van m'n voetfetisj en ze wil af en toe haar schoenen ook gebruiken. Maar van m'n vreemdgaan met andere schoenen heeft ze geen idee... Dat houden we ook maar zo.
bluehaven07
Posts: 166
Joined: Mon Jan 22, 2007 7:54 am
Location: Belgium

Re: Dutch users?

Post by bluehaven07 »

Nice! Niets zo goed als een paar schoentjes lenen!!!
Uggsfuck
Posts: 92
Joined: Mon Aug 19, 2013 3:34 pm

Re: Dutch users?

Post by Uggsfuck »

Iemand die schoenen wil uit lenen of verkopen ? Liefst wat afgetrapt en zo mogen gebruikt zijn ๐Ÿ˜ˆ
nikefan
Posts: 294
Joined: Wed Oct 27, 2010 9:35 am

Re: Dutch users?

Post by nikefan »

Uggsfuck wrote: โ†‘Tue Oct 20, 2020 12:48 am Iemand die schoenen wil uit lenen of verkopen ? Liefst wat afgetrapt en zo mogen gebruikt zijn ๐Ÿ˜ˆ
Ik heb wel wat paartjes en ben mijn verzameling aan het uitdunnen. Heb vanalles, Adidas, Nike airmax (BW, 90, ones), Puma's, Nike Blazers... 90% is van meiden van mijn oude middelbare school en opleiding daarna, 10% gekocht op marktplaats... Interesse?
Uggsfuck
Posts: 92
Joined: Mon Aug 19, 2013 3:34 pm

Re: Dutch users?

Post by Uggsfuck »

Ja absoluut heb je kik?
nikefan wrote: โ†‘Tue Oct 20, 2020 6:17 am
Uggsfuck wrote: โ†‘Tue Oct 20, 2020 12:48 am Iemand die schoenen wil uit lenen of verkopen ? Liefst wat afgetrapt en zo mogen gebruikt zijn ๐Ÿ˜ˆ
Ik heb wel wat paartjes en ben mijn verzameling aan het uitdunnen. Heb vanalles, Adidas, Nike airmax (BW, 90, ones), Puma's, Nike Blazers... 90% is van meiden van mijn oude middelbare school en opleiding daarna, 10% gekocht op marktplaats... Interesse?
schredder
Posts: 19
Joined: Sun Apr 28, 2013 10:22 am

Re: Dutch users?

Post by schredder »

Ik heb er ook nog zat die weg mogen. Allemaal oude sneakers van mn zusje en haar vriendinnen.
Ik heb nog staan:
Adidas superstar en zx flux
Air Max one, Air Max 90, Air Max BW,
Vans, pumas, Fila Disruptor,
Nike Pegasus, Nike AF 1 low and mid, en nog wat andere. Pm me maar als er iemand interesse heeft.
Joeclog
Posts: 197
Joined: Mon Oct 24, 2005 9:55 am

Re: Dutch users?

Post by Joeclog »

Any of you wear clogs?
HUGUWULUWU
Posts: 119
Joined: Wed Oct 09, 2019 11:11 am

Re: Dutch users?

Post by HUGUWULUWU »

Heb je foto's van de vans, fila en af1?
nico0071998
Posts: 1288
Joined: Wed Mar 08, 2017 2:23 pm
Location: belgium

Re: Dutch users?

Post by nico0071998 »

schredder wrote: โ†‘Thu Oct 22, 2020 11:48 am Ik heb er ook nog zat die weg mogen. Allemaal oude sneakers van mn zusje en haar vriendinnen.
Ik heb nog staan:
Adidas superstar en zx flux
Air Max one, Air Max 90, Air Max BW,
Vans, pumas, Fila Disruptor,
Nike Pegasus, Nike AF 1 low and mid, en nog wat andere. Pm me maar als er iemand interesse heeft.
Heb je fotos van de pumas?
sneaker-0495
Posts: 532
Joined: Fri Sep 11, 2015 2:26 am

Re: Dutch users?

Post by sneaker-0495 »

Voetengekluuk wrote: โ†‘Fri Mar 22, 2019 8:18 am Vinden we hier van
Verkeerde groep.. ;) maar evenzeer lekker :)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests