THE NETHERLANDS

This section is for members to discuss Shoe Session Meetings in different cities around the world. Get together for shoe cum meets, shoe bukkake meets, etc.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Bound&Milked, Tamaris

Wetshoe
Site Admin
Posts: 4669
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 pm
Location: California
Contact:

THE NETHERLANDS

Post by Wetshoe »

Have fun!
PavoBreda
Posts: 389
Joined: Thu Aug 20, 2020 12:55 am

Re: THE NETHERLANDS

Post by PavoBreda »

Nice. Ty!
PavoBreda
Posts: 389
Joined: Thu Aug 20, 2020 12:55 am

Re: THE NETHERLANDS

Post by PavoBreda »

Hey I’m looking to meet guys (straight, bi, trans, curious, cross dressing, anyone really) who share the common interest in anything high heels related. I’d like to think I’m not the only Dutchy in this place.

I’m particularly looking for people in the south of the Netherlands. North of Belgium is also okay.

You can also hit me up in the shoe session discord. Hit the following link to join the party. https://discord.gg/3pFrmYM
User avatar
spermroy
Posts: 230
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:24 pm

Re: THE NETHERLANDS

Post by spermroy »

Heeey ik kom uit het noorden van nederland(dichtbij amsterdam). Vind je dat erg? Ik ben namelijk een crossdresser die heeel erg houd van spelen met schoenen en er in klaar te komen. Lijkt me leuk om dat is samen te doen. Ben 25 jaar :)
PavoBreda
Posts: 389
Joined: Thu Aug 20, 2020 12:55 am

Re: THE NETHERLANDS

Post by PavoBreda »

spermroy wrote: Sun Sep 13, 2020 3:17 am Heeey ik kom uit het noorden van nederland(dichtbij amsterdam). Vind je dat erg? Ik ben namelijk een crossdresser die heeel erg houd van spelen met schoenen en er in klaar te komen. Lijkt me leuk om dat is samen te doen. Ben 25 jaar :)
Hey. Klinkt zeker leuk. Maar ik ben getrouwd met kinderen dus dat limiteert mijn mogelijkheden en actieradius. Ik zoek dus eigenlijk meer lokaal. Maar wie weet: laten we contact houden. Je weet immers maar nooit ;-)
User avatar
spermroy
Posts: 230
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:24 pm

Re: THE NETHERLANDS

Post by spermroy »

Ah jammer. Maar we kunnen altijd iets uitvinden :). Waar hou je eigenlijk van?
PavoBreda
Posts: 389
Joined: Thu Aug 20, 2020 12:55 am

Re: THE NETHERLANDS

Post by PavoBreda »

Hakken, pikken en sperma.
User avatar
spermroy
Posts: 230
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:24 pm

Re: THE NETHERLANDS

Post by spermroy »

Als er nog iemand in de buurt van amsterdam woont. Ik zou graag is iemand een shoejob geven en dan lopen in jou zaad
Nicktt
Posts: 3
Joined: Mon Aug 04, 2014 2:27 am

Re: THE NETHERLANDS

Post by Nicktt »

He! Ik woon in de buurt van Utrecht. Kwam toevallig bij deze post uit. Hou enorm van schoenen en loop zelf ook veel ook hakken. Ben 30 jaar. Lijkt me leuk keertje elkaar hakken te passen!
User avatar
spermroy
Posts: 230
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:24 pm

Re: THE NETHERLANDS

Post by spermroy »

Nicktt wrote: Wed Dec 16, 2020 7:50 am He! Ik woon in de buurt van Utrecht. Kwam toevallig bij deze post uit. Hou enorm van schoenen en loop zelf ook veel ook hakken. Ben 30 jaar. Lijkt me leuk keertje elkaar hakken te passen!
Welke maat heb je :)?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests