dutch users

Sneaker Jobs and sneaker cumming including Keds, Converse, Nikes, Vans, and all other brands of athletic shoes. Ugg Jobs Croc Jobs, Flip Flop Jobs. Now slippers too!

Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org

Hallo
Posts: 55
Joined: Fri Dec 14, 2012 11:27 pm

Verkoop gedragen sokjes vriendin!

Post by Hallo »

Beste nederlanders! Ik verkoop de sokjes van mn vriendin, kijk bij de post van shoetrading! Daarnaast zou ik het nog leuk vindin ok te chatten met iemand en fotos uitwisselen en dergelijke. Ben vooral van allatars, ballerinas en gedragen sokjes ;) ik bem te bereiken op kik messenger (daanconverse) of op telegram (Daviddt)
shoelover213
Posts: 37
Joined: Wed Apr 17, 2013 10:47 am

Re: dutch users

Post by shoelover213 »

Nederlander uit omgeving Den Haag hier. Ik ben al een tijd lid van dit forum maar heb nog nooit iets gepost. Ik kwam dit topic tegen en hoewel 't al eventjes stil is leek het me toch wel tof om hier eens te posten. Vooral fan van skateschoenen, DCs, vans, allstars, adidas enzo. M'n vriendin en ik hebben samen een grote collectie van zulke schoenen (maat 38-39 en 43-44).

Als iemand hier zin heeft om een keer sneakers/sokken te ruilen (of alleen foto's, videos ofzo), stuur even een PM (of post hier natuurlijk). Vooral als iemand een paar skateschoenen of Vans te leen/ruil heeft zijn we geïnteresseerd!
User avatar
sucker4heels
Posts: 321
Joined: Wed Jul 08, 2020 1:30 pm
Location: Nederland

Re: dutch users

Post by sucker4heels »

Nog een Nederlander hier.
Ergens tussen regio Rotterdam en Zoetermeer.
Fan van (open)hakken, laarzen, slippers, muiltjes, en helemaal als het goed gedragen is...! ;)
(Oh, schoenen in het verkeerde forumdeel zie ik...)
My cock trample page on ManyVids: https://heels_shoes_boots.manyvids.com/

Have over 3.000 pairs of shoes, heels and boots… maybe I need help LOL
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests