HOLLAND - Amsterdam

This section is for members to discuss Shoe Session Meetings in different cities around the world. Get together for shoe cum meets, shoe bukkake meets, etc.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Bound&Milked, Tamaris

User avatar
pumaballerina
Posts: 3
Joined: Sun Nov 13, 2016 2:19 pm
Location: Amsterdam, The Netherlands
Contact:

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by pumaballerina »

spermroy wrote: Tue Aug 01, 2017 7:13 am
pumaballerina wrote: Thu Jul 13, 2017 7:54 am Ik ben dol op Puma Ballerina Impulse Cat sneakers. Ik kan er uren en uren in neuken. Ken je die schoenen?
spermroy wrote: Sun May 31, 2015 10:07 am Ik ben benieuwd of er iemand uit de omgeving van amsterdam zin heeft om een keer aftespreken. Maakt niet uit wat je bent. Man vrouw of transgender. Het lijkt mij leuk om af te spreken met mensen die ook van dames schoenen houden
Ja die schoenen ken ik
Oh wow! Puma Ballerina Impulse Cat sneakers zijn geweldige neukschoenen
User avatar
claudvdb
Posts: 658
Joined: Fri May 19, 2017 1:17 am

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by claudvdb »

tightass1980 wrote: Tue Jan 15, 2019 9:44 am Hey ik heb sinds kort deze fetish ontdekt, en maak graag kennis met andere mannen die ook lekker klaar kunnen komen door n paar hoge hakken
Hemels.
Altijd lekker een paar goeie neukers :twisted:
Sniff, Fuck, Cum, Repeat :twisted:
User avatar
groom
Posts: 131
Joined: Thu Oct 31, 2013 7:25 am

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by groom »

Zijn er nog Nederlands mannen en/of vrouwen actief hier die het zien zitten om een keer af te spreken? Maakt niet uit of het Ámsterdam is of ergens anders in Nederlands... Ik kom! :P
User avatar
spermroy
Posts: 230
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:24 pm

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by spermroy »

groom wrote: Wed Apr 03, 2019 4:30 am Zijn er nog Nederlands mannen en/of vrouwen actief hier die het zien zitten om een keer af te spreken? Maakt niet uit of het Ámsterdam is of ergens anders in Nederlands... Ik kom! :P
Ja zeker. Lijkt mij leuk. Wat lijkt je leuk om te doen?
Herr Shoecummer
Posts: 118
Joined: Mon Feb 28, 2011 6:56 am

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by Herr Shoecummer »

Ik ben een Belg die deze zomer voor het werk enkele weken in Nijmegen zal doorbrengen.. zijn hier toevallig mensen van die regio aanwezig?
Herr Shoecummer
Posts: 118
Joined: Mon Feb 28, 2011 6:56 am

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by Herr Shoecummer »

Ik bevind mij momenteel dus effectief in Nijmegen en heb een paar witte pumps bij van mijn vriendin. Mocht er iemand deze willen dragen voor mij, zou het schitterend zijn.. :)
genom
Posts: 6
Joined: Mon May 19, 2014 4:25 am
Contact:

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by genom »

going to be in Amsterdam Friday, any place to find some shoe play ?|

Thanks
Cum_in_shoes
Posts: 68
Joined: Tue Nov 05, 2019 12:53 pm

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by Cum_in_shoes »

Dammie wrote: Sat Jun 10, 2017 8:36 am Ja ik heb interesse om af te spreken.
PM me.
Dammie stuur mij een pm als je hier nog actief bent, ik kan je nog geen pm sturen. Goed verzorgde jongeman van 23 op zoek naar vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Cum_in_shoes
Posts: 68
Joined: Tue Nov 05, 2019 12:53 pm

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by Cum_in_shoes »

Any dutch women down to meet? i'm a 23 year old attractive guy. PM for more info
User avatar
shoes1994
Posts: 51
Joined: Thu Jan 20, 2011 7:53 am

Re: HOLLAND - Amsterdam

Post by shoes1994 »

Omgeving leiden. Ik speel voornamelijk met gympies. Wie nog meer?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 112 guests