Anyone from Holland here!

Bootjob forum, boot jobs, cum on boots, boot cumming, cumming in boots, boot sex.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, sh03s, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Deisy CD, boot.perv.2

wjpeter
Posts: 332
Joined: Thu Mar 07, 2013 12:13 pm

Re: Anyone from Holland here!

Post by wjpeter »

Tsja, ik hou dan meer van de gladde zooltjes. Maar vooral ook van zacht, soepel leer, glimmend. En natuurlijk dragen de vrouwen dan - leeftijd maakt niet uit, van 18 tot 70 - een rok, bij voorkeur suède of leer of een spijkerrok tot aan de knie. En vrouwen moeten tijdens het vrijen de laarzen zonder meer aanhouden. Of zichzelf met de laarzen verwennen.
User avatar
Deisy CD
Posts: 751
Joined: Sun Jun 10, 2007 2:29 am

Re: Anyone from Holland here!

Post by Deisy CD »

nog steeds hier
lancekiller94
Posts: 30
Joined: Mon Oct 22, 2012 3:38 pm

Re: Anyone from Holland here!

Post by lancekiller94 »

Ik ben vooral van de normale niet "extreme" schoenen en dan voornamelijk pumps, laarzen, sandalen met hakken. Ik heb het dan ook getroffen dat mijn vriendin waar ik 7 jaar samen mee ben (27) zelf heel graag hakken draagt en zij met mij omdat ik heel veel hakken voor haar koop. ze draagt nu in de winter alleen maar laarzen met hakken van 8-10 cm hoog! nu heb ik ook nog eens het geluk dat ik heel vaak alleen ben met die laarzen en ze regelmatig lekker volspuit. ze heeft hier totaal geen idee van en dat blijft mijn geheim ;)

De vrouw van mijn beste vriend is ook hakken liefhebster en af en toe blijf ik weleens slapen als we een feestje hebben gehad, ik slaap dan in de logeerkamer en dat is net toevallig de kamer waar haar inloop-schoenenkast is, je mag zelf invullen wat er die nacht gebeurt en hoeveel slaap ik uiteindelijk krijg. ik heb zelfs een keer haar zwarte overknee laarzen met 9cm hak mee naar mijn huis gesmokkeld, mijn ding gedaan en ze een week later terug gebracht zonder dat ze enig benul hadden.
User avatar
Deisy CD
Posts: 751
Joined: Sun Jun 10, 2007 2:29 am

Re: Anyone from Holland here!

Post by Deisy CD »

Wauw... je treft het! Helaas moet ik zelf voor mijn laarzen zorgen maar hou vooral ook van casual laarzen die toch sexy zijn! Dit kunnen platte overknees zijn bijvoorbeeld maar ook knie hoge laarzen met een mooie hak!
mphwt
Posts: 5
Joined: Wed Feb 03, 2010 10:30 am

Re: Anyone from Holland here!

Post by mphwt »

Hier nog een echte laarzenliefhebber uit Nederland! Mijn vriendin (waar ik ondertussen ruim 11 jaar een relatie mee heb) weet al bijna vanaf het begin van onze relatie over mijn voorkeur voor sexy laarzen. We waren in een geile bui en mijn vriendin had een rokje aan met normale laarzen eronder. Ik trok haar slipje naar beneden en begon haar te neuken op de bank terwijl ze haar rokje en laarzen nog aan had. De seks was heerlijk en toen we moe maar voldaan op de bank zaten vertelde ik haar hoe geil ze me maakte door haar laarzen aan te houden. Dit vond ze leuk om te horen, waarop ik voorstelde om een speciaal paar laarzen voor haar te kopen die alleen voor de seks bedoeld waren. Dit vond ze prima op 2 voorwaarde: ze draagt de laarzen alleen binnenshuis en ze wil niet iedere keer als we seks hebben haar laarzen aantrekken, anders is het niet meer speciaal. DEAL! Vervolgens heb ik de zwarte leren overknee laarzen gekocht (zie onderstaande foto's) en hier hebben we al heel veel plezier mee beleefd! Ondertussen is de verzameling uitgebreid tot 4 paar "neuklaarzen" die regelmatig gebruikt worden tijdens de seks, te weten:

1. Zwarte suede overknee laarzen
2. Rode leren overknee laarzen
3. Zwarte leren overknee laarzen (de allereerste laarzen)
4. Zwarte leren enkel/kuit laarzen

Daarnaast heeft ze nog 2 paar oude neuklaarzen op zolder liggen die ze eigenlijk nooit meer aandoet.

De zwarte enkel/kuit laarzen worden alleen gebruikt in de zomermaanden omdat het dan te warm is voor de overknee laarzen. Zoals jullie kunnen zien aan de spermavlekken op de suede overknee laarzen (gaan er niet meer uit) heeft mijn vriendin er geen enkel probleem mee om de laarzen te gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn: fantastische seks hebben waarbij regelmatig mijn sperma of haar eigen kutvocht op de laarzen beland!

DSC04242.JPG
DSC04241.JPG
DSC04240.JPG
DSC04239.JPG
DSC04238.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
lancekiller94
Posts: 30
Joined: Mon Oct 22, 2012 3:38 pm

Re: Anyone from Holland here!

Post by lancekiller94 »

Toffe laarzen en top dat ze daarvoor open staat. Die van mij houdt niet graag schoenen aan tijdens de seks, maar ergens vind ik het niet heel erg, Wanneer mijn vriendin de hele dag gewerkt heeft op haar hoge hakken en ze aan het eind van de dag uittrekt geeft het genoeg voldoening om ze even "alleen" onder handen te nemen ;)
Bootboy0690
Posts: 1
Joined: Thu Aug 05, 2021 2:34 am

Re: Anyone from Holland here!

Post by Bootboy0690 »

Deisy CD wrote: Wed Jan 02, 2019 12:03 pm nog steeds hier
Hey Deisy,

Ben steeds opzoek naar gelijkgestemde zielen met een laarzen / lak /leder fetish.
Ik vind jouw laarzen keuze wel heel stijlvol

Graag had ik contact met jou om hierover verder
te kunnen uitwijden.

Bootboy0690@hotmail.com is mijn email.

Hopelijk hoor ik nog van je

X op je laarzen
User avatar
Deisy CD
Posts: 751
Joined: Sun Jun 10, 2007 2:29 am

Re: Anyone from Holland here!

Post by Deisy CD »

Mijn hotmail is kimsissycd@hotmial.com. Kijk maar of je me kunt vinden op Skype.

Deisy
User avatar
sucker4heels
Posts: 319
Joined: Wed Jul 08, 2020 1:30 pm
Location: Nederland

Re: Anyone from Holland here!

Post by sucker4heels »

NL calling hier ook (Pijnacker) 52 Hetero.
Ben zelf ook liefhebber van de meer 'normale', maar goed gedragen hakken, (sleehak)slippers en laarzen.
Heb een verzameling van zo'n 2k schoenen ongeveer met van alles en nogwat.
My cock trample page on ManyVids: https://heels_shoes_boots.manyvids.com/

Have over 2000 pairs of shoes, heels and boots… maybe I need help LOL
User avatar
paulojean
Posts: 879
Joined: Tue Jan 03, 2017 11:58 pm
Location: france nord
Contact:

Re: Anyone from Holland here!

Post by paulojean »

En France aussi il y a des volontaires......
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests